SanoVita – partener Planteea în campania „15 ani de stare de bine”
Care este povestea brandului și când/cum a fost înființat? SanoVita a luat naștere acum mai bine de 25 de ani sub forma unei afaceri de familie care a crescut sănătos, în timp. An de an ne-am îmbunătățit portofoliul și ne propunem ca și în continuare să aducem pe piață produse inovatoare, gustoase și cu beneficii pentru sănătate, care să fie ușor de integrat în viața cotidiană. În anii ‘90, interesul consumatorilor pentru alimente sănătoase, de origine vegetală, puțin procesate și rafinate, era foarte limitat, manifestându-se mai degrabă fascinația pentru produsele occidentale nu tocmai sănătoase. Dar pas cu pas, prin multe eforturi de educare și prin calitatea produselor am câștigat din ce în ce mai multă încredere din partea românilor. Astăzi, este ceva obișnuit să mâncăm cereale la micul dejun, să adăugăm nuci și semințe în salate sau să alegem pastele integrale. Oamenii sunt mai atenți la etichetele produselor înainte de a le cumpăra, sunt mai atenți la a ține sub control consumul de zahăr și sunt mai preocupați de legătura dintre alimentație și sănătate. Este, desigur, loc de mai bine, dar sunt vizibile dorința și interesul de a trăi mai mult și mai bine. Iar noi ne propunem să fim alături de români în acest demers.
De ce SanoVita? În traducere, numele companiei însumează tocmai scopul ei, acela de a oferi consumatorilor sprijinul pentru a duce o viață sănătoasă. Suntem alături de cei care își doresc să își îmbunătățească stilul de viață și, implicit, dieta alimentară și le punem la dispoziție informații bine documentate despre alimentație, sfaturi de la specialiști, rețete de la maeștri bucătari sau chiar de la alte persoane cu interese similare, care doresc să împărtășească idei interesante și utile din viața lor. Pas cu pas, prin mici schimbări zilnice, se pot crea rutine sănătoase care să ne aducă echilibrul dorit. Zi de zi mai bine!
De la ce s-a pornit? Și unde s-a ajuns? 🙂 Pornind de la o mică afacere de familie, SanoVita a crescut de-a lungul timpului într-o echipă de cca. 250 de angajați. Suntem unul dintre liderii industriei de alimente de origine vegetală și avem un portofoliu extrem de variat, de peste 200 de produse, de la cereale pentru mic dejun (fiind fondatorii pieței de cereale musli), rondele expandate din grâu sau orez, fructe uscate și nuci, băuturi vegetale, tofu, soia, paste vegetale tartinabile sau diverse alte alimente de bază. Avem două centre moderne de producție în județul Vâlcea, unde sunt respectate standardele internaționale de mediu, calitate și siguranță a alimentelor. De asemenea, în 2020 am devenit producător, ambalator și distribuitor de produse eco și am investit într-o facilitate nouă de producție în loc. Păușești, județ Vâlcea, special construită pentru produsele bio. În acest moment avem unul dintre cele mai bogate portofolii de produse BIO (25 de produse) dintre producătorii locali.
Ce vă propuneți pe viitor? Ne propunem să continuăm să inovăm și să venim în întâmpinarea consumatorilor cu produse cât mai variate, cu beneficii dovedite pentru sănătate, pentru toate ocaziile de consum și să satisfacem cât mai multe preferințe legate de gust.
Cum v-ați propus să le veniți mai aproape consumatorilor fideli? Lucrăm să fim zi de zi mai buni pentru consumatorii noștri: să fim prezenți în mai multe puncte de vânzare, să le ascultăm nevoile și să venim cu soluții adecvate, să îi sprijinim în demersul lor către o viață mai bună. Ne dorim să continuăm să le oferim tuturor celor care ne cumpără produsele, dar nu numai, informații utile și sfaturi de educație alimentară. Pentru a-i ajuta să rămână fideli stilului de viață sănătos, SanoVita își propune să vină în sprijinul lor cu noi programe educative, care să aibă în prim-plan informații despre cum să ne folosească produsele, cum să le gătească, combine și cum să obțină din ele gusturi neașteptate. Ne asumăm să educăm oamenii în privința alimentației echilibrate – dacă se conving de beneficiile ei, cu siguranță gustul și calitatea produselor SanoVita îi vor convinge să facă o schimbare în bine pe termen lung.